Sandra Comes

Groep 1-2B en D, ICT’er

Mijn naam is Sandra Comes.

Samen met mijn man Rob, mijn zoon Rick en hondje Indy woon ik in Amstenrade. Mijn dochter Chanouk is inmiddels uitgevlogen naar Amsterdam.

In mijn vrije tijd ga ik regelmatig duiken, fotografeer ik graag en wandel ik met mijn hond in het bos om te genieten van de natuur.

Sinds 1991 ben ik werkzaam op Basisschool Lahrhof waar ik met veel plezier werk in een heel fijn team. Naast groepsleerkracht verzorg ik ook één dag in de week de ICT-taken.

Ik zie mezelf als een lieve juf die het belangrijk vindt dat kinderen zich veilig en fijn voelen op school. Dat is immers een voorwaarde om goed te kunnen leren.

Ik probeer dan ook om kinderen zelfvertrouwen te geven en het beste uit zichzelf te halen door ze zichzelf te laten zijn en veel complimenten te geven.

Ieder kind is speciaal en uniek en ontwikkelt zich op zijn of haar eigen manier. Ze daarin te mogen begeleiden maakt het dat iedere dag anders is en ik nog steeds iedere dag geniet dit mooie beroep.

s.comes@kindante.nl