Natalie Deckers

Groep 4B

Mijn naam is Natalie Deckers en ik woon in Roermond.

Na mijn economische opleiding, kwam ik er al snel achter dat hier niet mijn passie lag en besloot ik de Pabo te gaan doen. Na een paar korte vervangingen werk in inmiddels al heel wat jaren met veel plezier op Lahrhof. Ik heb de school leren kennen als een plek waar een fijne sfeer hangt en waar goed wordt gekeken naar de behoeftes en de mogelijkheden van de leerlingen.

Inmiddels heb ik vele kinderen mogen zien groeien en zij hebben mij  laten groeien. Ik vind het heel belangrijk dat de kinderen met plezier naar school komen en het gevoel hebben dat ze gezien en gehoord worden in de klas. Het geeft me voldoening en veel plezier om bij te kunnen dragen aan hun ontwikkeling en getuige te kunnen zijn van alle kleine stapjes die ze zetten.

n.deckers@kindante.nl