Melanie van Wersch

Groep 1-2a

Ik ben Melanie van Wersch en ik woon samen met mijn partner en onze twee dochters in Sittard.

In mijn vrije tijd vind ik het gezellig om samen met vrienden en/of familie een hapje te eten en te drinken en ik ga graag de stad in voor een terrasje of een filmpje. Kortom: Ik houd van gezelligheid, humor en een hapje en een drankje kunnen daar natuurlijk niet bij ontbreken.

Ik ben in 2006 afgestudeerd aan de pabo in Sittard en werk sinds 2017 op basisschool Lahrhof. De kernwaarden kwaliteit, plezier en eigenheid passen ook goed bij mij als persoon. Ik werk graag met kinderen omdat ze zo eerlijk en spontaan zijn. Daarnaast vind ik het een grote eer om bij te kunnen dragen aan hun ontwikkeling. De variatie en verschillen tussen de kinderen, maken het werk elke dag weer interessant en boeiend. Ik vind het belangrijk om duidelijkheid en structuur te bieden, maar er moet ook ruimte zijn voor humor en plezier.

m.vanwersch@kindante.nl