Andrea Galli

Groep 3A

Mijn naam is Andrea Galli. Ik woon samen met mijn vriend en onze drie kinderen in het gezellige dorp Oirsbeek. Na enkele jaren thuis te hebben genoten van mijn kinderen ben ik sinds 2020 weer werkzaam in het onderwijs. Sinds ik op basisschool Lahrhof werk kan ik op een fijne manier mijn privé- en werkdromen met elkaar combineren. Ik sta open voor vernieuwing en deel dit graag met kinderen, ouders en collega’s.

In de klas, die ik deel met mijn duo-collega, streven we naar rust, voorspelbaarheid, veiligheid en gezelligheid. Zo proberen we de leermogelijkheden van elk kind te vergroten. Ieder kind is anders, hierdoor kunnen ze van en met elkaar leren en ik van hen. Het groepsgevoel is belangrijk. Van complimentjes geven en krijgen wordt iedereen blij.

Mijn wens is dat ieder kind met plezier naar school komt en dat wij ‘onze kinderen’ zo goed mogelijk voorbereiden op de toekomst.

a.galli@kindante.nl